English Flag

امروزه اهمیت دانستن قوانین و مقررات مالیاتی بر کسی پوشیده نیست. شما در هر کسب و کاری که باشید درگیر مسائل مالیاتی هستید. بنابراین نیاز به منبع به روز از قوانین مالیاتی احساس می شود. برنامه موبایل ساهوما بر روی کافه بازار، Google play  و SibApp و App Store  به صورت رایگان منتشر شده است. برای طراحی و پیاده سازی این برنامه، تلاش های زیادی انجام شد تا بتوانیم محصولی با کیفیت مناسب برای علاقه مندان به حوزه مالیاتی ارائه کنیم.

برای دریافت برنامه ساهوما شما می توانید وارد نرم افزار های بازار (کافه بازار)، Google play و  SibApp و یا App Store شوید و از قسمت جستجو، ساهوما را تایپ کنید. این نرم افزار دربرگیرنده کلیه قوانین و مقررات مالیاتی از جمله قانون مالیات‌های مستقیم، قانون مالیات بر ارزش افزوده، سایر قوانین مرتبط، آیین نامه‌های اجرایی، آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، بخشنامه‌ها و ضوابط اجرایی و آیین نامه‌های مربوط است.

استخراج هوشمند روابط بین قوانین و مقررات، ساختار درختی و جست‌وجوی پیشرفته، کاربری هوشمند و آسان، قابلیت استفاده از طریق کلیه دستگاه‌های هوشمند و قابلیت چاپ قوانین و مقررات انتخابی، از ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم‌افزار است. ویژگی دیگر این نرم افزار به روز رسانی خودکار آن است که بلافاصله بعد از تائید قوانین و مقررات بر روی این نرم افزار قرار می گیرد.

اطلاعات موجود در نرم افزار موبایل ساهوما، بر گرفته شده از کتاب "مجموعه قوانین مالیاتی" است که توسط موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود تالیف و تدوین گردیده است که اکنون این کتاب پرفروش ترین کتاب مالیاتی کشور است. 

 

دانلود مستقیم اپ ساهوما

 دانلود مستقیم اپ ساهوما

 دانلود از کافه بازار 

 دانلود از SibApp

دانلود از App Store

دانلود از Google play

‫#‏مالیات‬ ‫#‏ساه وما‬