English Flag
پس از تشکیل جامعه حسابدارن رسمی ایران، موسسه حسابرسی آزمون پرداز در سال 1381 تاسیس گردید. در سال 1396، موسسه حسابرسی اندیشگران پویا در این موسسه ادغام شد. این موسسه در حال حاضر یکی از بزرگترین موسسه حسابرسی بخش خصوصی کشور است.

هدف اين موسسه، بنيان‌گذاري تشكيلات حرفه‌اي براي ارايه خدمات مورد نياز به بنگاه‌هاي اقتصادي در سطح ملی و بین‌المللی است. سوابق حرفه‌ای شرکا و مدیران این موسسه به عنوان اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران، کانون کارشناسان رسمی دادگستری، انجمن حسابداران خبره رسمی انگلستان (ACCA)، مدیران ریسک مالی (FRM) و نیز تجارب آنان در زمينه‌هاي حسابرسي، طرح و تدوين سيستم‌هاي اطلاعات مديريت، مشاوره مالي و مالياتي، خدمات حسابداري، مشاوره سرمايه‌گذاري و ارزيابي مالي و اقتصادي پروژه‌ها به همراه سوابق تحصيلي، پژوهشي، آموزشي و دانشگاهي آنان، ويژگي‌هايي منحصر به فرد را براي ارايه خدمات مورد نياز به صاحبكاران فراهم آورده است.

این موسسه، رتبه "الف" را از جامعه حسابداران رسمی ایران دریافت کرده است. این رتبه، بالاترین رتبه ای است که در ارزیابی کنترل کیفیت از سوی جامعه حسابداران رسمی ایران، به موسسات حسابرسی اعطا می شود.

موسسه حسابرسی آزمون پرداز، معتمد سازمان بورس و اوراق بهادار است و با توجه به ارزیابی آن در طبقه"1"، مجاز به انجام حسابرسی کلیه ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و زیر مجموعه­ های آن‌ها است.

در پايان، خوشحاليم به اطلاع برسانيم انجمن حسابداران خبره رسمي انگلستان (ACCA) كه مرجعي جهاني براي حسابداران حرفه‌اي است، بالاترين سطح مجوز آموزش حرفه‌اي (Platinum) را به اين موسسه اعطا نموده است. دريافت اين مجوز از انجمن حسابداران خبره رسمي انگلستان كه با دارا بودن نزديك به پانصد هزار نفر عضو و دانشجوي فعال در 170 كشور جهان به عنوان بزرگ‌ترين تشكل حرفه‌اي حسابداري و حسابرسي شناخته شده است، گامي مهم در اعتلاي حرفه حسابداري و حسابرسي در كشور محسوب مي‌گردد.